Panfu-Nördarna

Alla inlägg under november 2013

Av Silver Panfu - 18 november 2013 17:08

Måndag. Lika rik=lika fattig,intervju med en panda,och fågestund och svar,


Tisdag. Lika rik=lika fattig,frågestund,Nyheter,Mods/Fusk.


Onsdag. Intervju,Nyheter,Mod/fusk,frågestund


Torsdag. Ny tema galnaste pandan,Frågestund,Nyeter, vem är vem.


Fredag. Ny klädstilar,Nya kategorier,Veckans OMG Nytt,frågestund.


Lördag. INGET!INGET!INGET!INGETINGET!INGETINGET!INGET!


Söndag.Lite om vad som hälst,Frågestund-svar,Intervju.

Av Silver Panfu - 18 november 2013 16:26

Här kommer den efterlängtade del 1/Lika rik=Lika fattig!

turkos:jag

Grå:Gäster/övriga

 

Välframe till banken kollade jag mitt saldo det var    Panda kronor då blev jag över lycklig.


   Då skrattade  Leo åt mig och sa ska du inte skänka pengar till de fattiga??? då svara jag nej  men samtidigt tappa jag Bankkortet men jag märkte inte det men jag gick hem och sov för det var sent klockan var över kl:23.00.

   Jag somna en stund och då märkte jag att det knacka på dörren! jag rörde inte en enda steg eller min.


   Knack.knack.knack.knack Är det någon där? jag är en gammal panda och behöver en vägvisare hem?

Jag öppna inte dörren stället somna jag om.


Nästa morgon!


Hrrrrrr  vad tidigt det är! Då tappade jag plånboken från fickan och den öppnades.Nemen var är min bank kort? då sprang jag till sanfranpanfu!

Då letade jag en timme och då hittade jag Bankkortet bakom en buske då sprang jag till banken och kollade mitt saldo.


  Ditt saldo är   panda kronor du har använt flera pandakronor en vad du behövde!

S!IT OCKSÅ JAG SOM SKA LEVA ETT RIKT LIV VARFÖR ÄR ALLT SÅ JWL JOBBIGT! DET ÄR BARA 271 KR OCH RÄCKER INTE ENS TILL HYRAN OCH MAT OCH ATT LEVA RIKT! FARFÖR  SKRÖT JAG OM MINA PENGAR VARFÖR ANNARS SKULLE INTE DETTA HÄNDA MIG! Tiden rullar på !


    Då kom Alexsandra till mig och sa  Du är sjuk och fattig och då kollade hon på mina kläder och sa usshhh du stinker gammal soptipp som glömdes under jorden. hahahahhahah så rolig du är :( DET ÄR INTE ROLIGT!

  Tiden går och jag blir allt mer argare! Då tar jag till mig mod och skriker högt

   JAG ÄR FATTIGAST I PANFU NU!  Och alla stirra som om jaag vore en cirkus clown de skratta och jag grät.




9 År sedan


   hela huset är tomt och alla möbler har slängts.



Detta är bara början på denna saga den kommer ha 16 delar som kommer komma så småning om!



Skådispelare: Alexsandra Leo och jag(Silver122)

Av Silver Panfu - 17 november 2013 16:42

   Favorit färg: Rött     Favorit pandor:Zigato/silver122/Lova08/Muffin12  Relation:Anonym

Favorit mat:sjögräs  Jobb:Sjukhuset   Dagar i panfu: 10233 dagar   ålder: 14 Årig panda  kön:Man











  Favorit färg: Lime grön  Favorit pandor:lenny200/Hotet mot de snygga/87769 boss/Milanmilano  Relation:Anonym   Favorit mat:Hamburgare och grisfötter  Jobb:Leta hem   Dagar i panfu:800   

Ålder:18 årig panda-katt   Kön:Kvinna




Vill du bli intervjuad skicka en kommentar så bestämmer vi en tid tillsammans och en plats och om du vill ha grejer anonymt är det okej och grundare är: (Silver122)

Av Silver Panfu - 17 november 2013 16:02

Äntligen funkade panfu igen för mig (JIPPPPPPI) så nu tänkte jag börja med ett inlägg men först mst jag kolla i min bloggkalender om vad jag ska skriva om ! men snart är inlägget på väg!

Av Silver Panfu - 16 november 2013 12:22

Jag kommer inte kunna blogga :( :( :(   pga att jag inte kommer åt min panfu gubbe sry sry jag är så f*n ledsen men jag ska se om några timmar eller dagar!

Av Silver Panfu - 15 november 2013 15:14

Idag var den sista dagen som min bloggpaus var så nu bloggar jag igen roligt eller? jag tänkte ta 2 dagars bloggpaus varje månad det tycker ni kaske är tråkigt men jag behöver mer tid för mig 








Av Silver Panfu - 13 november 2013 20:30

hej jag tänkte ha en bloggpaus kanske 2 dagar för jag har nt haft tid att blogga sry bloggälskare jag har haft läxor hit och dit men jag är hemskt ledsen när denna s!it vecka är över ska jag blogga varje minut. Här kan ni njuta av några bilder på grejer


               äntligen i mål jag har fått ihop exact 114506 panda kronor !!!! YEEEEES!!!! Men nu ska jag göra en inlägg mina blogg-älskare

Idag har jag äntligen gjort klart min nya saga helt så den kommer laddas upp imon och livet som död sagan är helt slut nu den är klar.Den nya sagan som kommer kommer heta lika rik=Lika fattig den kommer ha några skådisar som jag älskar de kommer spela värkliga men kan ni hjälpa mig med något??? Att hålla tummana för att jag ska kunna uppdatera allt för det tar så jvl långt tid grrrr. Jag har även börjat med en schema om alla punkter varje dag den hittar ni i ett annat inlägg!

Av Silver Panfu - 11 november 2013 14:23

De flesta av er ville ha en fortsättning på sagan livet som död jag håller på med nya grejer till den sagan som att Bellapellan (Min dotter i panfu) kommer besöka min grav och den sista droppen får mig leva igen men ni får ha tålamod men jag ska blogga om en stund det kommer nya kläder till er mode tips och en ny saga som jag ska börja på men samtidigt ska jag fortsätta på sagan livet som död det låter väl bra eller?




Mvph:// Silver122      hehehhehehe roliga!      

Presentation


Hej! Vi som driver denna blogg är Silver122 och eple och värkar vara en Panfu-nördar helt enkelt. Här tänker vi dela med oss av guider,fusk,nedladdningar och mycket mer titta och följ vår blogg i bloglovin! ♥♥♥

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16 17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards