Panfu-Nördarna

Alla inlägg under mars 2014

Av Silver Panfu - 30 mars 2014 21:01

Ni läste rätt på rubriken jag har slut på idéer så jag tänkte ta 3 dagars bloggpaus sorry alla mina läsare men vad ska jag göra :( det var dagens inlägg det


Av Silver Panfu - 29 mars 2014 19:45

PREMIÄR!!!!!!!


Mamma jag ska ut och leka med Gustav och Linnea ok Carro men lova att komma hem i tid och TA INGET DU HITTAR! Okej mamma men om det är något magiskt?I alla fall nej! Carro tänker whatever det är inte hela världen. Telefonen vibrera i fickan. Jag svara det var ett meddelande "Carro Vi har hittat ett magiskt halsband kom med det samma" det drog från Gustav. 


Det var dagens del kommentera eller fråga vad ni tyckte och om ni vill ha fler delar :)



Av Silver Panfu - 26 mars 2014 19:42

Nu är min Youtube kanal klar ÄNTLIGEN!!!!!!!! detta är en länk till min tredje bildspel ha en trevlig titt stund



https://www.youtube.com/watch?v=W8q9-dgEtr8 

Det var bara början jag tänker göra fler bildspel och använda Camstudio så jag kan spela in min dator-skärm medans jag spelar Panfu sammtidigt :) Sååååååååå jag har har fått in femton olika personer en av dem var kim som ville ha en önskepanda den fixar jag i morgon till alla som skickat önskemål om Önskepanda :) Den nya sagan är klar och har Premiär som jag kallar det över imon Här kommer flera saker som man undrar om.

____________________________________________________________________________________________________


innehåll:

1. Sagans namn=Den Hemliga gången

2.Huvudpersoner=camilla,muffin12,Emanuel55,seriana och Silver122 (Jag)

3.Händelser.Det lät kom yngsliga panda kom till mig från väggen. vem är du och vad vill du?

____________________________________________________________________________________________________




Hejdå alla gulliga läsare Love yaaa

//:silver122 (Drivare av bloggen)

Av Silver Panfu - 25 mars 2014 07:02

Hejsan svejsan på er blogg-läsare jag har spelat i 1 och en halv timme i panfu det var roligt. Precis när jag hade loggat in gjorde flera pandor kram smileys och dem undra varför jag inte spelat på 4 månader. Ni läsare vet precis varför för jag har börjat spela GtHotel.org det är ett spel som jag rekommenderar starkt för alla killar och tjejer. Men som sant så har jag en Youtube kanal bara för panfu man kan säga att min Youtube kanal kommer höra ihop med bloggen dvs att när jag gör filmer  och sagor orkar ju jag inte skriva så jag ska göra en skärmdump det betyder att jag ska spela in min skärm så ni får se sagan och filmen framför er då behöver jag bara skriva min Youtube kanal där så ni kan trycka och se :) Den är under arbete för det mesta men en video finns eller bildspel :)

 

William.Svensson3

Om det inte funkar att trycka kan ni gå in på youtube och skriva av min första bildspel är Msp+panfu 

 

Det var min del före skolan 

Kommentera och ställ frågor så blir jag glad snälla och det finns två inlägg kvar för idag som jag skriver efter skolan kram på er hejdå!!!!!!

 

//:Silver122 (blogg drivaren)

Av Silver Panfu - 23 mars 2014 20:08

Jag vet att jag gjort bort mig det var inte med flit jag har läxor varje dag och så och jag går i fyran och det är hårda regler jag har två underbara snälla lärare det är inte deras fel att lgr11 är en bok med kunskaps krav nu tänkte jag fixa en ny header och fler inlägg det ska vara högst tre inlägg varje dag så det blir Sveriges bästa spel blogg det kanske tar en vecka att fixa en underbar header för min snälla syrra gör alla mina header och hon går i sjuan så det blir hårt arbete jag har också startat en Youtube kanal som jag nämnde i ett inlägg jag bara gör bildspel för det blir mer effektivt jag gillar panfu och er nu ska jag spela panfu igen för jag har börjat spela ett spel vid namnet Gthotel.org det är som Habbo men 100% bättre :)  jag undra vad ni vill läsa om i denna blogg jag skriver efter era önskningar och mina nya sagor är klara och så tänkte jag gör Twitter för bloggen någon gång jag har fixat mer fakta om panfu och jag ska göra en guide för nybörjare. Jag är extra nöjd för när jag hade tittat på bloggen idag hade jag 122 frågor flera av dem var kan du inte göra önskepandor sedan sökte jag på en blogg det drog en önskepanda är det var att om jag säger kort fakta om mig själv så gör jag en panda med samma humor som du. Detta var dagens inlägg


//:Silver122 (drivare av bloggen) kram på alla mina läsare (::)

Presentation


Hej! Vi som driver denna blogg är Silver122 och eple och värkar vara en Panfu-nördar helt enkelt. Här tänker vi dela med oss av guider,fusk,nedladdningar och mycket mer titta och följ vår blogg i bloglovin! ♥♥♥

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards