Panfu-Nördarna

Alla inlägg den 8 november 2013

Av Silver Panfu - 8 november 2013 20:09

                                                  
     Veckans nya OMG


   Hehehehhe Bondsgårds ungen lortig och Fattig men han bad om 300 panda kronor så jag gav honom och hans syster Emma dem hade slitit på kroppen så mycket hade dem sakt och Bonden brukade slå dem stackars sånna pandor som lever så eller hur?


    hahahahah en kanin över vatten vågor den drömmer i sånna fall look at this hahahahah men vet ni att det var jag !!!!!!!!!!! Ser den Knazzz ut?


  Vad är det eller snarare sakt vem är det? En svart sten kanske i vatten men jag har aldrig sett den vara där! Den som gjorde det borde ha lyckats!  


   Inget att säga om ni ser själv


  jag som skrivit det här är jag hoppas ni tycker mkt om bilden!


  Här är Dina 264 panda kronor min fotograf jag skicka dem genom en fusk så du har dem nu ha en bra bad med pengar bye!


Av Silver Panfu - 8 november 2013 17:21

                                                  

   Här är mina kategorier


            Olika kläd stiller t.ex Emo Vinterkläder En klänning med Sjal och Sommar kläder Det kommer komma mer till vinter det behövs tålamod jag gör så gått jag kan och förlåt om jag nt haft tid att Skriva inlägg Jag har haft läxor hit och dit men jag håller på att börja på en ur grym saga men vi ses

(Silver122) Vi ses Coola pandor

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej! Vi som driver denna blogg är Silver122 och eple och värkar vara en Panfu-nördar helt enkelt. Här tänker vi dela med oss av guider,fusk,nedladdningar och mycket mer titta och följ vår blogg i bloglovin! ♥♥♥

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16 17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards