Panfu-Nördarna

Alla inlägg under februari 2014

Av Silver Panfu - 6 februari 2014 15:00

hej igen jag har varit snäll och tagit några bilder och jag tänkte tipsa om MSP=Moviestarplanet!

Förr tänkte jag inget vinner över panfu men jag hade fel MSP är lika rolig som panfu så jag vill att fler ska ha en panfu gubbe och en MSP-gubbe det är otroligt vad coola filmer man kan göra! Som t.ex sitt egna liv man kan även göra Artbooks och massa mer men man kan även ha en pojkvän och tre bästisar.jag själv skulle rekommendera dessa sidor. jag håller även på med en youtube-Kanal som jag nämner i nästa inlägg. här är några underbara foton! Ha en bra stund vi ses senare!




               Här är några foton om du vill se vår och höst kollektionerna titta ner här.................!


Ibland köper pandor en massa kläder som är ur konstiga som kyckling dräckt eller sånt varför inte följa mina fina kollektioner som dessa!


        Är dessa inte fina! säg bara till om du vill ha andra kollektoner så fixar jag det!







:///// Silver122! byeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
eeeeeeeeee!

Av Silver Panfu - 2 februari 2014 19:30

Så mycket jag saknat alal ni som läser jag gillar att skriva här men jag hamnar i trubel i skolan så jag hinner inte med denna blogg. Men nu ska jag ändra allt jag ska bli duktig i klassen hamna i få trubbel  och blogga.Det är ju väl bra. Och medans jag hoppat hit och dit hann jag ta nåra foton! dessa





        Ni ska också veta att jag har börjat spela MSP=Moviestarplanet som jag är i level 9 i så då har jag panfu och msp så lvl 59 u panfu tror jag och lvl 9 i MSP 


De flesta skickade undrande frågor som var Om du slutar får jag din gubbe? ALDRIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIG

ingen ska förstöra min gubbe jag har slitit så mycket tid på att komma så långt i alla levlar och jag har gjort klart alla äventyr och jag har ett fullt rum med s!it många saker i!

Presentation


Hej! Vi som driver denna blogg är Silver122 och eple och värkar vara en Panfu-nördar helt enkelt. Här tänker vi dela med oss av guider,fusk,nedladdningar och mycket mer titta och följ vår blogg i bloglovin! ♥♥♥

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards