Panfu-Nördarna

Direktlänk till inlägg 18 november 2013

Lika rik=Lika fattig/ Del 1

Av Silver Panfu - 18 november 2013 16:26

Här kommer den efterlängtade del 1/Lika rik=Lika fattig!

turkos:jag

Grå:Gäster/övriga

 

Välframe till banken kollade jag mitt saldo det var    Panda kronor då blev jag över lycklig.


   Då skrattade  Leo åt mig och sa ska du inte skänka pengar till de fattiga??? då svara jag nej  men samtidigt tappa jag Bankkortet men jag märkte inte det men jag gick hem och sov för det var sent klockan var över kl:23.00.

   Jag somna en stund och då märkte jag att det knacka på dörren! jag rörde inte en enda steg eller min.


   Knack.knack.knack.knack Är det någon där? jag är en gammal panda och behöver en vägvisare hem?

Jag öppna inte dörren stället somna jag om.


Nästa morgon!


Hrrrrrr  vad tidigt det är! Då tappade jag plånboken från fickan och den öppnades.Nemen var är min bank kort? då sprang jag till sanfranpanfu!

Då letade jag en timme och då hittade jag Bankkortet bakom en buske då sprang jag till banken och kollade mitt saldo.


  Ditt saldo är   panda kronor du har använt flera pandakronor en vad du behövde!

S!IT OCKSÅ JAG SOM SKA LEVA ETT RIKT LIV VARFÖR ÄR ALLT SÅ JWL JOBBIGT! DET ÄR BARA 271 KR OCH RÄCKER INTE ENS TILL HYRAN OCH MAT OCH ATT LEVA RIKT! FARFÖR  SKRÖT JAG OM MINA PENGAR VARFÖR ANNARS SKULLE INTE DETTA HÄNDA MIG! Tiden rullar på !


    Då kom Alexsandra till mig och sa  Du är sjuk och fattig och då kollade hon på mina kläder och sa usshhh du stinker gammal soptipp som glömdes under jorden. hahahahhahah så rolig du är :( DET ÄR INTE ROLIGT!

  Tiden går och jag blir allt mer argare! Då tar jag till mig mod och skriker högt

   JAG ÄR FATTIGAST I PANFU NU!  Och alla stirra som om jaag vore en cirkus clown de skratta och jag grät.




9 År sedan


   hela huset är tomt och alla möbler har slängts.



Detta är bara början på denna saga den kommer ha 16 delar som kommer komma så småning om!



Skådispelare: Alexsandra Leo och jag(Silver122)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Silver Panfu - 18 maj 2014 13:20

Hej dålig uppdatering här men håller ju på med bloggen i nattstad ville ju inte ha blogg.se här under får ni adressen den kommer handla om flera spel och panfu t.ex sims 3 realeses club pinguen m.m  http://www.nattstad.se/Spelbloggen   Ha så ro...

Av Silver Panfu - 14 maj 2014 21:11

Hej nu har jag bloggat färdigt här i Bloggplatsen och tänker starta på nytt i Blogg.se vilket flera inspirerat mig till så jag ska radera eller låter denna blogg stå blixt still och nattstadsbloggen gick i konkurs kan man säga den läggs kanske ner me...

Av Silver Panfu - 11 maj 2014 21:51

Nu är det så att förr var det wohoooo Silver122 men nu har det blivit en del förändringar för jag delar nu bloggen med Eple han är schysst och en kreativ grabb han kommer på knazz idéer men dem är alltid bra och inspirerande jag har fått post till bl...

Av Silver Panfu - 11 maj 2014 11:46

Så nu har jag och eple bestämt att vi ska dela på denna blogg därför ändras adressen till Panfu-stars.bloggplatsen.se men man ska söka på panfu-silver sedan kommer allt fram vi har även bestämt en ny header som ni får se efter klockan tolv detta var ...

Av Silver Panfu - 10 maj 2014 22:11

Länge sedan nu jag har saknat att sitta (på soffan) och blogga via telefonen det har kommit populära mössor som man hittar i casual i klädskatalogen i panfu och just nu är det Eurovision orkar nt sitta och titta Danmark gjorde bra resultat :) Jag tän...

Presentation


Hej! Vi som driver denna blogg är Silver122 och eple och värkar vara en Panfu-nördar helt enkelt. Här tänker vi dela med oss av guider,fusk,nedladdningar och mycket mer titta och följ vår blogg i bloglovin! ♥♥♥

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16 17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards