Panfu-Nördarna

Alla inlägg under november 2013

Av Silver Panfu - 29 november 2013 16:05

Heeeeeej Äntligen har vi tid tillsammans och jag glömde skriva att sagan lika rik=Lika fattig tagit slut. :( Men jag tänkte börja skriva små korta sagor är det okej? jag tänker blogga nu så läs andra nyare inlägg :):):):):):)



Av Silver Panfu - 24 november 2013 16:11

Visste du att det finns stjärn tecken i panfu det finns flera stycken som min jag tror min är hmmmmm?Nu vet jag Tvilling.Jag tog några foton på några grymma stjärn tecken.Är du sugen på att se dem varse goda kolla här nedan för så ser du men jag vet inte exact vilken som är vilken bara så ni vet! hmmm vad tänkte jag nu berätta om??????????Ja nu vet jag det jag fyller 18 i panfu om 11 Dagar (Jag är inte 17 i riktiga livet jag är 10) Så ni kan väl komma på min födelsedag eller?Men jaja här kommer stjärn teckena om ni så vill veta om dem!


                Här är nåra stjärn tecken Snygga eller?

(Jag)


Jag tänkte visa er några delar om hur jag gör stilar och klädsel så här gör jag


1:Hitta allt du behöver

2:Kolla storlekar!

3.Sätt igång arbetet!


      Sätt ihop delarna i rätt sätt och så har du din egna Stil coolt eller?




Sista inlägget för idag mst leta nya grejer! Mvph(Silver122)

Av Silver Panfu - 24 november 2013 15:58

Förlåt för den dåliga uppdateringen sry men jag har fullt upp nu när jag går i 4:an!


Men nu kommer vi äntligen ha en liten stund för oss så ha en bra Läs stund!


          Här är några coola kategorier snygga visst? Vinterkläder,Sommarkläder,Popkläder,Hip hop kläder, Osv

Det var dessa kläder!


      Veckans OMG var några bilder för jag såg inte så mkt som jag kunde fota.


Frågor till mig

Vilken lvl är du i nu? Svar:Lvl 49

Vad gillar du mest i panfu? Svar:Er alla pandor :)

Är du gift i panfu? Svar:Nej jag är Single (Fråga på)

Skulle du vilja ha en bästis? Svar:Om ni skulle fråga jätte bra då :)

Skulle du vilja ha syskon i panfu? Svar:Ja jag har ju redan 5 så det är helt okej om det finns fler!

Hur mycket tycker du om din blogg från skala 0-100?Svar:100000000000000000000000000000000000000000000.

När var det sist du logga in i panfu?Svar:Nyss

Vad tycker du om att jobba som i panfu? Svar:Slump messiga jobb :)



Av Silver Panfu - 22 november 2013 15:38

idag blir det en kort del eftersom jag har läxor att skriva! :)

Svart:Jag

Blå Ängeln

   mammmmmmmmmmmmmmmmmmmma jag kommer.Neeeeeeeeeeeeej det är en förbanelse gå inte om du går kommer du dööööööööö.


  Sent sent Märkte silver att det inte var hans mamma utan en haj och han blev ett byte.


Munin flyg iväg och säg till Silvers mamma Auriel att hennes son är död flyg munin snabbt  


Samtidigt men på en annan plats (Hos Auriel)

  Mammmmmmmmmmma papppppa barnet kommer HJÄLP! MAMMMMA JAG DÖR SNART

HJÄLP.

   Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
aaaaaaaaaaaaa Tar livet ur barnet och Auriel.


Fortsättning följer!





Av Silver Panfu - 19 november 2013 16:51

Hej hej hej allla coola pandor det är jag (Silver122) Eller kung silver för jag har blivit vald till Panfus mäktigaste kung över Hela panfu och Piratön det låter väl bra jag kommer komma till sanfranpanfu idag så ni kan prata med mig om ni vill få något betträ i Panfu för jag känner Ella och Max i riktiga livet dem är mina lärares vänner de brukar umgås lite till sammans men tycker ni jag ska sluta jobba som doktor i Sjukhuset eller? För när man är kung så blir allt enklare eller hur?   Idag var jag en Lyckost jag vann 900 pandakronor den bästa dagen! Men på andra sidan den dåligaste för lelvel boostern funkar inte och maskinen som  ger presenter typiskt också!

  Ny kyckling anka i sanfranpanfu hahahahahhaha





Det var dagens nyheter från er Reporter (Silver122) Mvph (Silver122)

Av Silver Panfu - 19 november 2013 16:21

Turkos:Silver122 (jag)

Röd:rif

Grön:Coolapanda


HIT MED ALLA PENGAR NU ANNARS SJUTER JAG MED MIN PISTOL!

  NEJ!


  Snälla gud ge mig pengar snälla :(



Silver?Varför gråter du har du inga pengar eller?

Nej jag är ute med samma kläder varje dag jag är fattig och utan pengar!

Men du stå inte där och gråt du kan bo med mig!

Är det sant? Tack må gud vara med dig!


    Silver vill du bli min pappa och bo med mig för alltid?

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAA!!!

Ursäckta om jag stör men hej jag är din nya granne!

Var det inte du som slog till mig för 8 år sedan? Jooo det var faaan du om du inte får tillbaka!


   Pling.pling.pling.pling Hallå vem talar jag med?Du talar med Silver Andersson! Ja vad bra för du har fått pengar i ditt bankkort!Jaha tack då Hejdå!

  Godnatt rif! God natt "Pappa".Jag orkar inte längre jag måste smyga här ifrån hon får inte veta min hemlighet.

 


    Tack gud för att jag har en Familj och är rik nu.Ta hand om denna lilla flicka tills jag kommer tillbaka :):(

  Har jag pengar i fickan? Ja det har jag nu måste jag gå nu.

  Var är jag? nu vet jag.jag är vid min mammas grav.Mamma jag tror inte du dog jag ska leta efter dig i vår riktiga hem.

   Herr haj har du sätt mamma? Hon dog för flera år sedan tror dem dem såg en död kvinna så jag tror hon är död annars är hon i havet!

   Är det här jag är ifrån?Är jag sjödjur? För jag måste vara i vatten nästan hela tiden men vänta då är jag en SJÖMAN SOM LEVER HÄR! Vem är det där vänta det liknar


  MAMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMA JAG ÄR PÅ VÄG MAMMMA!


Fortsättningföljer

Skådispelare.Rif,Coolapandan,wilmis,lucia och fia Tack alla!

Denna saga är av (Silver122) (Mig) Tyckte ni om denna del?

Av Silver Panfu - 18 november 2013 17:17

Jag har tänkt att ha månadens utmaning från och med idag och utmaningen bllllleeeeevvvv"


1-Gilla bloggen

2-Kommentera om du vill vara med

3-du kommer få svar om det finns plats.

Dessa tre är saker som är obligatoriska!!!!! om du vill vara med!!!!!!


Sedan ska du börja med att fråga mig om ett nummer som man var och en kommer få så jag inte blandar ihop er!

Efter det så ska ni designa din panda och skicka den som kommentar till mig om det inte funkar så ska du (Ni) beskriva det genom att kommentera så jag kan tolka det i min hjärna och rita hur jag tänker och färga sedan väljer jag ut 3 vinnare och  1:an kommer få 500 panda mynt och 2:an kommer få 300 panda mynt och 3:an får 50 pandamynt de kommer ni få genom ett fusk men OBS OBS OBS OBS OBS OBS!!!!!!!!! ni måste skriva från vem det är och panda namn




sista inlägget för idag Vi syns mvph: (silver122) Herrå coola pandor!

Av Silver Panfu - 18 november 2013 17:11

  Favoritfärg:Havsblått       Favorit panda: Ellinor111,Kvartlight,sjostrand.   Favorit mat: Lamm njurar   Klädsel: HIP HOP    Dans:Pop   Relation: (Anonymt!)   Namn:(Anonymt!)

Presentation


Hej! Vi som driver denna blogg är Silver122 och eple och värkar vara en Panfu-nördar helt enkelt. Här tänker vi dela med oss av guider,fusk,nedladdningar och mycket mer titta och följ vår blogg i bloglovin! ♥♥♥

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16 17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards