Panfu-Nördarna

Alla inlägg under november 2013

Av Silver Panfu - 3 november 2013 18:50

  Vill du komma in i mörka rummet gör så här.Gå in i riddarsalen som befinner sig i Lobbyn i Slottets Gården.Sedan får du in i riddarsalen och ser en liten öppning där sätter du dig ett tag tills du kommer till det hära svarta rummet!




  Ett nytt jobb min första dag!Jag har blivit en ArbetsNarkoman Eftersom jag har 7 jobb nu hihihihiih! Nu har jag min första dag med 18 elever i panfu jag har blivit en lärare Jippi


Mvph (Silver122)

Detta är mitt sista inlägg för idag!

Av Silver Panfu - 3 november 2013 14:36

  På den här bilden ska ni se att jag och Sonia gör Team work och hjälper Didde som har cacer han börjar tappa hår och m.m så vi hjälper honom och resten av bilden ska visa Socialiteten i sanfranpanfu att alla umgås och har roligt och alla har sina åsikter och yrken som Gatumon hon är kock och jag och sonia är Doktorer Det är roligt i panfu


MVPH (Silver122) Lycka till alla Coola pandor vi ses!

Av Silver Panfu - 3 november 2013 14:00

                                            Här är min historia Livet som död


   Det var en vacker morgon solen sken och jag gick till sanfranpanfu när jag mötte på mina vänner Krukan8 och muffin12  vi pratade en stund tills vi skildes åt.Då gick jag till Riddarsalen och hämtade en dödskalle.Men då hände det Dörren låstdes.


  jag fastnade där inne och var liv rädd ingen kom tills jag såg en liten öppning till en källare den var jätte mörk men då började jag gå under jorden och såg en öppning på en dörr så jag sprang dit snabbare än blixten.


  Då såg jag en pojke som spelade ett spel och vandrade om kring i slottsgården och han hade satt i en liten växt som växte så snabbt att jag inte hängde med. Sedan sprang han iväg och växten blev en fågel-skrämma.Och jag sprang efter! Men han hade redan försvunnit.


  Men vem var han en fransk-Konstnär han hade flytt från paris 1990 och han hette pandalagelo och han sa att han såg pojken och att pojken gick upp för kamarias kemiplats.Då gick jag upp dit!



  Men vem var där? Ingen ! Men då öppnade jag dörren! Men den var blockerad den var stängd.Och jag hörde skrattet.Skrattet tills jag dog i rummet.



Fortsättning följer !Bye!  

Av Silver Panfu - 2 november 2013 16:08

  Är med Några Familje medlemmar i min panfu familj vi har roligt och chillar.De jag är med är Julie29 och Bellapellan som är mina Döttrar i panfu vi tog ett Smile foto här är den hoppas ni läsare tycker väldigt om den.Det var dagens nyheter och Stort Grattis till Sandra340s MSP.blogg (Läs den gärna Msp spelare)

Av Silver Panfu - 1 november 2013 15:41

Ja idag är det som vanligt Gp-dagen.Jag kan befinna mig i olika platser men som vanligt i sjukhuset eftersom jag jobbar ju där.Idag så kommer en utmaning.Utmaningen är att den som kan gå till 30 platser i panfu.Har någon av er läsare gått till Delfinen idag och frågat om råd och spelat quiz så har ni tur eftersom om man går dit så får man stålar azzå pengar.Idag så gör jag en kort repetion!Har någon gjort alla uppdrag så GRATTIS.Förlåt om jag har gjort en kort inlägg men ska bli bättre.


Mvph:Silver122 vi syns alla coola pandor


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej! Vi som driver denna blogg är Silver122 och eple och värkar vara en Panfu-nördar helt enkelt. Här tänker vi dela med oss av guider,fusk,nedladdningar och mycket mer titta och följ vår blogg i bloglovin! ♥♥♥

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16 17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards