Panfu-Nördarna

Alla inlägg den 20 april 2014

Av Silver Panfu - 20 april 2014 20:47

I morgon länkar den nya bloggen som tar nattstadsbloggens plats ett tag men jag vill även meddela att man kan köpa nya mössor i magazinet headern till den andra bloggen är färdig

Vi ses i morgon

//: Silver122

Av Silver Panfu - 20 april 2014 13:54

Hej jag har gjort klart alla äventyr då menar jag det bokstavligt t.ex Bigfoot,Mystiska samtalet och Amuluras kärleks historia m.m Jag svarar på alla frågor för jag kommer ihåg allt som hände jag har även tagit en paus från bloggen i nattstad för den kändes trång och så för den max 8 bilder i varje inlägg ( bloggar från min telefon oftast!) Jag tänkte även fortsätta med livet som död säsong 2 vilket pannaballa blir glad för :) Jag har nu på börjat en ny Header till min och Eples blogg en så länge är det tomt av inlägg där vilket känns på något sätt tomt och tråkigt :) det var inlägget för förmiddagen jag gör två inlägg till senare Hejdå jag glömde att dra ut två vinnare för nattstadsbloggens Påsktävling vinnarna som hitta 13 äggen var

cassandra i norsborg GRATTIS! du får ditt påskägg hem!

Den andra som hitta dem 13 Påskäggen var Jack i Sundsvall GRATTIS! du får också ditt påskägg hem

trevlig påsklov

//: Silver122

Presentation


Hej! Vi som driver denna blogg är Silver122 och eple och värkar vara en Panfu-nördar helt enkelt. Här tänker vi dela med oss av guider,fusk,nedladdningar och mycket mer titta och följ vår blogg i bloglovin! ♥♥♥

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards