Panfu-Nördarna

Alla inlägg den 19 april 2014

Av Silver Panfu - 19 april 2014 12:00

Hej jag skriver idag för att säga att jag älskar flera pandor i panfu 3 av dem är Eple Mando och LolhahaLol jag älskar er ni är stöttande och snälla jag älskar er obeskrivligt mycket detta inlägg vill jag även påminna er om att det ska vara fotografering till den nya headern jag kommer göra en ny Header till den nya bloggen (har tre nu den här den i nattstad och den jag ska fixa till min och Eples blogg ska länka till er om den bloggen nästa vecka när den är klar) Jag tänkte även skrota bloggen i nattstad för den är begränsad med 7 bilder i varje inlägg. Jag tänkte föra över alla läsare hit där ifrån dock blir inläggen i nattstadsbloggen förade hit. Så det kanske blir krångligt men jag och Eple ska vara som kamrater och försöka hitta på en lösning jag ska även göra som en frimärke med alla pandor jag tar bild på idag den kommer bli fantastiskt jag kommer vara aktiv i båda bloggarna min egna här och den med Eple vi kommer planera via sociala medier t.ex kik e-mail m.m jag ska även göra min egna schema så jag har tid över och så då kan jag blogga här. Jag är så himla glad att min dröm.blev sann idag titta jag på besökstatistiken den visa 66 läsare vilket gjorde mig stolt jag kommer även jobba aktivt med min Youtube-kanal så jag kan ta som en skärmdump så man kan se mitt spelande

detta var ett långt inlägg och ingen får skäla inlägg eller så utan tillstånd från mig jag kommer även börja änmäla om du som person skäl inlägg som jag sett på flera bloggar jag tänker inte nämna namn och så!!!

Älskar er

//:Silver122

Presentation


Hej! Vi som driver denna blogg är Silver122 och eple och värkar vara en Panfu-nördar helt enkelt. Här tänker vi dela med oss av guider,fusk,nedladdningar och mycket mer titta och följ vår blogg i bloglovin! ♥♥♥

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards