Panfu-Nördarna

Alla inlägg den 15 april 2014

Av Silver Panfu - 15 april 2014 22:54

Hej jag har reagerat starkt på en sak sista tiden. Varför har alla på sig vinterkläder när solen lyser och så i Panfu? Det har även blivit modernt med vinter mössor som är lila för både killar och tjejer av någon skäl så glömde jag fotografera en bild på mössorna men i allafall så var detta ett kvällsinlägg så Hejdå!!!!

MVPH:Silver122

//:Silver122 (drivare)

Av Silver Panfu - 15 april 2014 16:41

Hej idag gjorde jag klart Bigfoot -äventyret jag har även börjat på det mystiska samtalet jag ligger på när man letar efter spår dvs Kamaria och du ska fixa ihop en plan sedan ska du följa den tills ni får fast boven som ringer och hotar med att om du inte ger hen (man vet inte om det är en kille eller tjej så jag skrev hen) Chokladkakor ska du hamna i flera olyckor sedan.kommer du hitta spår och så. Jag har reagerat starkt på att det var typ för 3 månader sen ni såg bilder på ställen och så i Panfu liksom Crazy bilder så jag tänkte börja med ett långt inlägg bara med härliga bilder i Panfu.

Vi ses igen klockan 19:00 då bloggar jag mer :):):):):):)

Presentation


Hej! Vi som driver denna blogg är Silver122 och eple och värkar vara en Panfu-nördar helt enkelt. Här tänker vi dela med oss av guider,fusk,nedladdningar och mycket mer titta och följ vår blogg i bloglovin! ♥♥♥

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards