Panfu-Nördarna

Direktlänk till inlägg 22 december 2013

HÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄY Blogg älskare!!!!!!!!!!!!

Av Silver Panfu - 22 december 2013 21:10

Snart är ju julen här det är så kalt och snöigt ute i panfu gatorna osv.Jag tänkte tipsa om nya kläd stilar in för julafton och ny års afton. Jag tänkte även börja med en Panfu-Ikea där jag tipsar om nya möbler och kolektioner. Men på talom  möbler så finns det snygga soffor och sängar. Jag kan bara säga ett ord REA!!!!!!!. Men Nu börjar mitt inlägg.


innehåll:

Kläd stilar

dagens nyheter

Och en vinnare av månadens tävling

och den ärrrrrrr ..........


   en tuff och varm vit och röd färgad jacka med en tomte luva    .

   Varm och mjuk pyamas.Den är svart,vit och gul färgad så den är lite jul pyamas.


  Finns det fina och glada barn som älskar panfu? Jaaa det finns det.Så här är den extra snyggao ch fint dekorerade tomte kläder/Santa clas uniform.

  Nu tänker ni läsare säckert mmmm en pepparkaka. Men nej det är en pepparkaks uniform och den är extra fint dekorerat och (INTE FÖR ATT ÄTAS!!!!) Men den är extra bra och ät bar för barnen som inte retas och bråkar i chatten i Panfu:):):):)



Dagens nyheter.

Jaha panfu har ju kontakt nu med Nordpolen för tomten har ju börjat få för många Önskelistor som Jag vill ha en docka och den andra vill ha hela huset för sig själv ni förstår. Och idag fick jag en vinter glas kula med en guld ängel i den tänkte jag direkt använda!


Vinnare för denna månads tävling bleeeeeeeev ,,,,,,,,,,,,,,,,,,.............

Det blev ju lite kronglig uppdatering i bloggen (Förlåt) Så vi han inte bestämma (Jag och Sebbe) Så vi bestämmde en vinnare och två ni vet ......


               på första plats kom             Evelina124

               på andra plats kom             andreas100

               På tredje plats kom helt änkelt ALLA LÄSARE SÅ INGEN BLEV LEDSEN!!!!!!!!!



Jag skulle vilja tacka Sebba för ett extra bra stöd för mig    Och lycka till i Australien. kommer sakna dig jätte mkt.


Sista inlägget för dessa tre dagar fram över men jag kanske skriver lite (Kanske) 

//Silver://

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Silver Panfu - 18 maj 2014 13:20

Hej dålig uppdatering här men håller ju på med bloggen i nattstad ville ju inte ha blogg.se här under får ni adressen den kommer handla om flera spel och panfu t.ex sims 3 realeses club pinguen m.m  http://www.nattstad.se/Spelbloggen   Ha så ro...

Av Silver Panfu - 14 maj 2014 21:11

Hej nu har jag bloggat färdigt här i Bloggplatsen och tänker starta på nytt i Blogg.se vilket flera inspirerat mig till så jag ska radera eller låter denna blogg stå blixt still och nattstadsbloggen gick i konkurs kan man säga den läggs kanske ner me...

Av Silver Panfu - 11 maj 2014 21:51

Nu är det så att förr var det wohoooo Silver122 men nu har det blivit en del förändringar för jag delar nu bloggen med Eple han är schysst och en kreativ grabb han kommer på knazz idéer men dem är alltid bra och inspirerande jag har fått post till bl...

Av Silver Panfu - 11 maj 2014 11:46

Så nu har jag och eple bestämt att vi ska dela på denna blogg därför ändras adressen till Panfu-stars.bloggplatsen.se men man ska söka på panfu-silver sedan kommer allt fram vi har även bestämt en ny header som ni får se efter klockan tolv detta var ...

Av Silver Panfu - 10 maj 2014 22:11

Länge sedan nu jag har saknat att sitta (på soffan) och blogga via telefonen det har kommit populära mössor som man hittar i casual i klädskatalogen i panfu och just nu är det Eurovision orkar nt sitta och titta Danmark gjorde bra resultat :) Jag tän...

Presentation


Hej! Vi som driver denna blogg är Silver122 och eple och värkar vara en Panfu-nördar helt enkelt. Här tänker vi dela med oss av guider,fusk,nedladdningar och mycket mer titta och följ vår blogg i bloglovin! ♥♥♥

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards