Panfu-Nördarna

Alla inlägg den 18 december 2013

Av Silver Panfu - 18 december 2013 18:57

Det var ju en lång period sedan jag skrev här så tänkte nämligen ska jag fortsätta hålla balansen eller inte och svaret bleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeev:Jaaaaaa


Så här kommer dagens ny heter/Månadens


 

Kolla när jag får mina vingar men samtidigt blir jag snart en "Vampyr".

Det har även blivit snö och snö och snö över hela panfu.Och det blir kallare väder i morgon så ha på er tjoka kläder pandor :):):):):)

Jaa alla kan ju låten rudolf med röda mulen blabla

Och santaclas/Tomten är snart på väg till panfu snälla pandor. Och jag har byggt min snö gubbe fantastico :):):):)



  Fina snygga nisse kläder tyckte först näää tänker inte sätta ett finger p dem fula kläderna men sen blev dem faktiskt snygga "Lööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööl"


   Granen har växt till sig och fått grova rötter under snön den är också pyntad :):):):)


Nu tänkte jag börja med en !FILM! som heter Smaragda och selvaggia dem två är syskon och inte kommer bra överens men så småning om händer saker och dem måste hålla ihop något dem inte alls är vana vid :):):) spänning säger jag bara spännnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnninnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
nnnnnnnnnng.PRÄMIGÄR Fredag den 20 December




Nu lider dagen mot sit slut så mst dra och lägga mig för vi har "Jul pyssel i skolan i morgon"


Silver//:



Presentation


Hej! Vi som driver denna blogg är Silver122 och eple och värkar vara en Panfu-nördar helt enkelt. Här tänker vi dela med oss av guider,fusk,nedladdningar och mycket mer titta och följ vår blogg i bloglovin! ♥♥♥

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards