Panfu-Nördarna

Alla inlägg den 23 december 2013

Av Silver Panfu - 23 december 2013 14:33

                                                  
       Innehåll

                                                  
     panfu-Ikea

                                                  
     Min historia

                                                  
     historia


           

Saker som är billiga.Dem är lite från olika delar i panfu kollektioner.


                                                  
            Min historia

Jag började panfu en tidig morgon eftersom mina vänner hade sätt reklam och beskrivit den extra bra.

       


                                                  
                  Historia

Det var en tidig morgon i panfu.Jag hade letat någon stanns att sova under den kalla och mörka kvällen.jag letade och letade efter en plats där det fanns mat.Men det fanns ingen stanns. Dagen började lida mot sitt slut-------------

jag fortsatte att leta efter att ställe att äta i men jag gav upp efter en kvarts letande. Men på väg till sigmund såg jag ett märkligt hus den låg i slutet av stigen i skogen. Jag kika in och jag såg en person jag aldrig trodde jag skulle få se.                               Fortsättning följer.



                                                  
     .Panfu ny heter.

 





Dagens sista inlägg

kram //silver://

Presentation


Hej! Vi som driver denna blogg är Silver122 och eple och värkar vara en Panfu-nördar helt enkelt. Här tänker vi dela med oss av guider,fusk,nedladdningar och mycket mer titta och följ vår blogg i bloglovin! ♥♥♥

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards